poniedziałek, 7 stycznia 2013

Podsumowanie roku 2012, styczeń-maj.

Witajcie. Dzisiaj spróbuję zsumować, a raczej zacząć sumować barwny rok 2012, który pod pewnymi względami był totalnym nieporozumieniem (A gdzie Grammy dla Adama ?), a z drugiej strony przyniósł wiele radości. Ale o tym zaraz. Do podsumowania roku natchnął mnie blog Azjatycki Cukier (znajduje się na liście moich blogów po prawej), którego autorka stworzyła podobny. Mój się nieco różni, wyznaczyłam na niego 60 zdjęć. Więc, nie przeciągam już i zapraszam :3

Styczeń 
był to miesiąc, który nie zaczął się szczęśliwie. Pierwsza rzecz, jaka się zdarzyła to komputer odmawiający współpracy. Kiedy już uporałam się z tym problemem, okazało się, że na internecie niewiele można zrobić przez brak Megaupload i Megavideo. :/
                                      Chyba wszyscy pamiętamy związane z tym manifesty i stres...
Tymczasem, Adaś swoje urodziny świętował w Europie, 29. był akurat w Austrii, co zanotował mój wierny notatnik :3 Niemiecka redakcja BRAVO przywitała go z tej okazji tortem, gdy dotarł do nich kilka dni później:)

Luty
zaczęło się robić ciekawie, 3. ukazał się klip do Better Than I Know Myself, w którym Adam pokazał wszystkie swoje strony :)
                                                       Dobry czy zły ? A może hybrid ?
9. dowiedziałam się, że na nowym kanale, AXN Spin HD pomyka sobie Dragon Ball GT, klasyk anime, którego od ponad dekady brakowało w polskiej telewizji :)
27. ukazał się pierwszy po niespodziewanej przerwie w redakcji, magazyn Popcorn. Chyba każdy Glambert zaopatrzył się w niego:)

Marzec

4. na 4fun.tv debiutowała lista Lajk Czart, w której to internauci głosują na hity za pomocą facebooka. Better Than I Know Myself było na miejscu trzecim.
9. marca premierę miał kolejny dodatek do The Sims 3 - Zostań Gwiazdą. Ambasadorką dodatku została Katy Perry. Stworzono też z nią specjalne akcesoria.

Kwiecień
zaczął się Adamowo, i tak samo się skończył xD 1. na kanale E4ME.TV wyemitowano Glam Nation Live o 12:30.
5. Adam wystąpił na NewNowNext Awards 2012 śpiewając Trespassing.
29. w liście Lajk Czart Adam zajął drugie miejsce egzekwo z Dodą.

Maj
Gdyby nie matura, byłby zalany przyjemnością :3. 8. był dzień Lamberta. W ten sam dzień pisałam maturę z matematyki. 15. odbyła się premiera Trespassing. Warto nadmienić, ze jest to także data Światowego Dnia Geja. Cóż za zbieżność :D
Oczywiście, mój cudowny Empik w Nowym Sączu nie posiadał takich cudów, ale wraz z Agą Ajchler ruszyłyśmy na jego podbój. W końcu, Aga zamówiła deluxe, a ja czekałam na Box Seta. Filmik możecie zobaczyć na facebooku Agi:)
                               Z Agą na Sądeckim rynku oburzone na jakość muzyki w Empikach.
Pani sprzedawczyni poinformowała nas, że płytka będzie 28., jednak Aga już 18.dostała wiadomość, że zamówienie czeka. Poszłyśmy więc.
          Patrząc na zdjęcie, jestem zdania, że szczęśliwa kobieta, to kobieta z Trespassing w rękach :D
                                                     Aż musiałam tego spróbować :D
Sama jedynie nadrabiałam singlem Better Than I Know Myself, gdyż mój Box Set był obecnie w trasie z USA:p
                    A tu nasze szczęśliwe ryjki :D Ten filmik również znajdziecie na facebooku Agi :D
28. wreszcie nadszedł wspaniały dzień, w którym otrzymałam paczuszkę z Box Setem (Fan Boxem) :3
Już dzień później, czyli 29. premierę miał teledysk do Never Close Our Eyes, w którym Adam zaczepił o ciężki temat naszych czasów, czyli New World Order.

To już koniec części 1. cdn. ♥

1 komentarz: