poniedziałek, 7 stycznia 2013

Podsumowanie roku 2012, październik-grudzień

Październik
1. zaczęłam studia, więc i wakacyjny entuzjazm ze mnie wyparował :p 2. powstał ten blog, i naprawdę, jestem ogromnie wdzięczna za 3400 wejść jakie mam na tę chwilę :*
6. odbył się Zlot Glamberts Kraków 2012, który organizowałyśmy z Elusią :D
15. ukazał się klip NU'EST do Sandy.
 23. odbyła się premiera odcinka Pretty Little Liars z Adasiem:)

Pod koniec miesiąca ukazał się także ostatni numer magazynu Popcorn, za którym wszyscy Glamberts tęsknić będą.

Listopad
8. AXN Spin HD zaczął emisję Dragon Ball Kai, za co jestem ogromnie wdzięczna :D
30. w Hong Kongu odbyła się gala MAMA 2012. Wystąpiły na niej same sławy:) BIGBANG, Adaś, Epik High :)

Grudzień
4. ukazał się trailer Dragon Ball Z Saiyan Sagi, Goście naprawdę się przyłożyli :D

7-9. w Krynicy odbyła się zimowa konferencja AIESEC. Było na niej bardzo fajnie :D
 9. Mikołaj zawitał :)

14. zacna stacja Fox Life wyemitowała MAMA 2012 z lektorem xD

16. grudnia Adam poprowadził show VH1 Divas 2012.


To by było na tyle w tym roku. Liczę, że w następnym będzie jeszcze lepiej xDD Pozdrowienia ♥

1 komentarz:

  1. Dobrze przeczytać takie podsumowanko i powspominać :D - Nell

    OdpowiedzUsuń