poniedziałek, 7 stycznia 2013

Podsumowanie roku 2012, czerwiec-wrzesień

2 część sumującego cyklu. Pojemność posta na blogspocie nadal jest dla mnie wielką niewiadomą, a że przezorny zawsze ubezpieczony... :D
No to zaczynamy :)

Czerwiec
stres związany z oczekiwaniem na wyniki matur osłodziła Glam Night Party z 13. na 14., kiedy to z Agą świętowałyśmy u niej w domu. Zapewne pamiętacie filmik, który wgrywałam na youtube cały dzień, a serwis usunął go po dwóch sekundach, bo był za długi. Tak, to o niego chodzi. Specjalnie na tę okazję, podzieliłam go na obrazki i wkleję tu te najciekawsze:3 Wybaczcie tylko jakość obrazu, ale było to nagrywane w nocy przy niefajnym świetle.
                           Początek filmu-moje powitanie. Rzeczywiście, trajkotam jak najęta xD
Bawiłyśmy się świetnie i Glambertowo oglądając Glam Nation Live i płytkę z Fan Edition, które przyniosłam:)
Wielkie dzięki Agusi za glam-rękawiczki, które kupiła mnie, sobie i Norbertowi :)
                                                   Tak prezentowała się fryzura Agi :)
                                                                Prezenciki od Agi :D
                                                        A to prezencik ode mnie :)

24. na zacnym kanale E4ME.TV spotkałam się z klipem NU'EST Face i zaczęło się kolejne umieranie :D
                           A wszystkich Was udało mi się chłopcami zarazić:D niech k-pop będzie z nami :)

Lipiec
czas seksu Adamowego nad Wisłą, a wręcz prawdziwego nad nią cudu. 4. lipca zespół Queen i Adam przylecieli do Wrocławia ♥
                                                         Konferencja prasowa :)
5. ukazał się obszerny materiał w Gazecie Wrocławskiej (dobrze, ze tata pracuje akurat tam).
A tymczasem po Wrocławiu szusowały bardzo klimatyczne tramwaje :D
7. lipca na Stadionie Miejskim we Wrocku odbył się koncert Queen i Adaśka:D
8. lipca Adam i Queen  dali drapaka z Polski. Lambercik nie omieszkał przy okazji ukraść swojej fance (Mary S.) markera :D
                                              Zdjęcie wykonane przez Marysię na lotnisku :)
9. lipca ukazał się jeszcze obszerniejszy materiał w Gazecie Wrocławskiej (dzięki tacie wszystko mam).
A oto galeria szczęściarzy:
                                                              Daria i Brian May :)
                                                                 Ania i Brian May :)
                                                                    Ela i Rufus Taylor :)
Przy okazji, gratuluję Eli TAKIEGO prezentu urodzinowego. ♥
Na koniec, zostawiłam sobie największą szczęściarę, Asię C.
                                                                   Asia i Rufus Taylor :)
Takie zdjęcie, to chyba każdy chciałby mieć ♥.♥
                                       Chyba nie ciężko Wam zauważyć Asię po prawej stronie :)

Sierpień
to był taki trochę muzyczny czas, bo i wolne, i muzy dużo :D 2. sierpnia przyszła do mnie paczka z dalekiej Południowej Korei xD
7. odwaliło Lambercikowi i w ten sposób mieliśmy ciężką do przełknięcia sytuację.
25. na świat zaczęło przychodzić drugie muzyczne dziecko G-Dragona pod postacią klipu One Of A Kind. Album ukazał się kilka dni później :)

Wrzesień
ostatni miesiąc najdłuższych wakacji w życiu. 2. stacja Eska.TV wyemitowała wywiad z Adasiem z lipca o 18:00. Tak w ogóle, pozdrowienia dla fana spod sceny, który stwierdził, że Adam wygrał Idola. Facepalm...
9. odbył się Festyn Ojca Pio, na który chodzę od kilku lat.
16. ukazał się kolejny klip G-Dragona, Crayon.
 23. nareszcie miałam na czym odpalić winyl z Box Seta :D
 
24. znów nawiedziła mnie koreańska poczta :D
cdn. ♥

1 komentarz:

  1. Nie pamiętam że robiłaś zdjęcia moim zdjęciom O___o hahaha :D - Nell

    OdpowiedzUsuń