sobota, 29 sierpnia 2015

Muzyczny Kącik [9]


B1A4 - Sweet Girl!
Trochę to zbyt melancholijne jak na tak szalony zespól, ale rozumiem, ze czasami każdy musi spokojniej. Podoba mi się. W pięknie wykreowanym klipie możecie zobaczyć, jak każdy z chłopaków czule traktuje swoją dziewczynę (oczywiście jedną na piątkę chłopa, bo w Korei kobiety to gatunek na wyginięciu).

SHINee - Married To The Music!
Psychodelia! Ale jaka fajna! krzyknął mój mózg po odpaleniu nowości od Lśniących. Przyznam, że patent na klip jest naprawdę niezły, uśmiech sam ciśnie się na usta kiedy się to ogląda. Trochę jak komediowy horror z bardzo fajną muzyką. Polecam!

Diplo, CL, RiFF RAFF, OG Maco - Doctor Pepper!
Miałam tak wielkie oczekiwania co do pierwszej piosenki swojej ultimate otwierającej jej bramy na zachód, a teraz mam ochotę wykasować sobie pamięć z czasu, kiedy teledysk oglądałam. Niestety, zapomniałam, czym teraz rządzi się muzyka u nas i mocno się potłukłam upadając ze swoich nadziei z hukiem. To jest naprawdę do bani i aż szkoda mi CL. Dr Peppera zresztą też, bo to bardzo smaczny napój.

Wonder Girls - I Feel You!
Po odejściu Sunye i Sohee z zespołu dziewczyny wracają z wielką klasą! Miłośnicy muzyki z lat 80. XX wieku nie będą zawiedzeni! I Feel You to dynamiczny kawałek, przy którym można się poczuć jak na dyskotece z tamtych lat! Wspaiałe wehikuł czasu! Brawa, Wonder Girls!

Jakop, Raina, ₩uNo, DAYDAY -  Allday Allnight!
Całkiem przyjemny utwór psuje paskudny teledysk wzorowany na klipach pseudoraperów z zachodu, którzy otoczeni są wiankiem półnagich, wyginających się kobiet. Niestety, to wszystko coraz bardziej dotyka kpop, co odrobinę mnie martwi. Miejmy nadzieję, ze takich dziwadeł będzie jak najmniej.

B2ST - Gotta Go To Work & YeY!
*
Beast serwują nam tym razem dwa muzyczna dania w kolorowej, żywej oprawie! Jest tu coś dla każdego. Gotta Go To Work to spokojniejsze wyważone brzmienie, ale YeY poraża swoim entuzjazmem. Polecam!

Girls' Generation - Lion Heart & You Think!
*
Dziewczęta również postanowiły uraczyć fanów dwoma klipami. Zobaczmy co tu się dzieje!
Lion Heart to piosenka w stylu, który totalnie kupuję. Teledysk jest głupawy i śmieszy, ale jeśli chcecie nie patrzeć na niego podejrzliwie, nie sięgajcie po książkę Sfinks Grahama Mastertona.
You Think jest dosyć drapieżne, tak samo jak większość klipu. Polecam posłuchać, bo obydwie nowości są bardzo bardzo fajne.

AXODUS feat Key of SHINee - Hold On!
Utworów jak ten z kpopem nie łączę, jakoś bardziej popularne są u nas. Jeśli jednak darzycie sympatią muzykę klubową i przyjemny głos Kibuma jest to totalny must have! Gdyby puścili u nas w radiu większość osób nie zorientowałaby się, ze to koreańskie :D

BTS - Dope!
Różne fuchy wracają, tym razem w koreańskiej wersji i jak trochę lepiej płatne! Dope to jak sam tytuł wskazuje piosenka zajebista! Jeśli lubicie muzę BTS, na pewno szybko wleci Wam do ucha i nie ma obaw, aby wyleciała z powrotem!

LR - Beautiful Liar!
Mistrzostwo nad mistrzostwami! Pierwszy sub-unit od VIXX przedstawia nam duet Leo i Raviego, którzy radzą sobie znakomicie! Beautiful Liar to piękna piosenka, głos Leo jest perfekcyjny, nie wspominając o wstawce śpiewanej przez rapera! Ciarki na plecach! Teledysk przedstawia ciekawą historię, wygląda na to, że Ravi jest tutaj kimś w stylu złego ducha lub demona namawiającego Leo do czynienia zła. Chemii między chłopakami jest tak dużo, że Wu Yifan i Wang Likun powinni byli wziąć u nich lekcje przed zagraniem w komedii romantycznej! Co za moc! Niesamowicie się słucha, niesamowicie się ogląda. I tylko moment z Leo i jego dziewczyną przy stole kojarzy mi się z układem do Hello NU'EST.

Big Bang - Let's Not Fall In Love!
Ostatnie z utworów promujących projekt MADE wydane w sierpniu, zaskakują. Big Bang tym razem w rzewnej, ale słodkiej piosence. Teledysk zdecydowanie nie na nerwy osób kochających oppę za bardzo. Przyjemna muzyka i jest na kim oko zawiesić. A Bangi w tak romantycznym wydaniu to skarb!

GTOP - Zutter!
O czym może rapować ta dwójka, kiedy już spiknie się razem? Oczywiście, o swojej zajebistości, kasie i sławie! Jak zwykle narcystyczny GTOP tak bardzo przypominający stary hicior, Knock Out i... tak samo zbanowany. KBS już zajęło się nakładaniem cięć na tekst piosenki, gdyż słownictwo, jak zwykle w przypadku tego duetu, skromne nie jest!

Hyuna feat. Ilhoon of BTOB - Roll Deep!
Aww, ależ to drapieżne! Klata Ilhoona jest taka cudowna, a turkusowe włosy Hyuny to samo piękno. Poza wyuzdanym tańcem i dziwnymi strojami, muzycznie piosenka ma bardzo mało do zaoferowania i wydaje się być tylko po to, żeby było cokolwiek. Niestety, spodziewałam się czegoś lepszego.
 
PS. Na koniec dodaję utwór z intra Pretty Little Liars, gdyż wraz z ostatnim epizodem letniego sezonu skończyła się pewna era w tym serialu. W dodatku piosenka jest nagrana w naprawdę ciekawym stylu, bardzo niecodziennym.

1 komentarz:

  1. Jestem ^^ Wpadłam skrobnąć pare słów :D
    B1A4 i Sweet Girl <3 piosenka jest słodka i od razu wpadła mi w ucho, przyjemnie sie jej słucha i ja jestem jak najbardziej na tak ;D
    Lśniący horror z nutką ogłupiajacej komedii xd Klip mi się podoba, jak oglądałam po raz pierwszy to zatrzymywałam co chwile żeby sie wyśmiać i dopiero puszczałam dalej xd Pioseneczka skoczna i jak o niej myśle, to widzę płonącego Minho który z uśmiechem śpiewał: are you married to the music? xd
    Dr. Peppera nie oglądałam, pojęcia o tej piosence nie miałam i może to i lepiej? Dr. Peppera w sensie napoju nie lubię xd tu sie nie wypowiem.
    Wonder Girls - byłam taka szczęśliwa jak się okazało, że wróciły <3 sunmi była pierwszą żeńską piosenkarką k-popową i to jej 24 hours było pierwszą piosenką damską na moim komputerze i nadal ona jest dla mnie główną ikoną żeńskich piosenkarek koreańskich. Jej uwielbienie przelwa sie na wonder girls, a w moim folderze znajduje się cały album Reboot ^^ Klimatyczna, przyjemna jak z innej epoki, świetna <3
    Allday, allnight nie oglądałam i tak jak w przypadku peppera nie wiedziałam, że taka piosenka została wydana. Co do tego co napisałaś, że piosenke psuje klip z tą całą seksualnością w postaci wyginających się półnagich kobiet, to z tego co czytałam Koreańczycy wcale nie są tacy święci za jakich my ich mamy, wiec nie nazwałabym tego wpływem zachodniej muzyki, ale bardziej przełamywaniem tego stereotypu grzecznych azjatów, którzy teraz pokazują swoją prawdziwą twarz.
    Obie bestyjowe piosenki są na tak <3 nie wiem która bardziej, bo obie mi się podobają, więc rozstrzygnąć nie umiem.
    SNSD od wydania "catch me if you can" nie klikam w nic co z tymi paniami jest związane.
    Axodus <3 uwielbiam tą piosenke jest genialna <3 kocham kocham kocham
    BTS <3 aww <3 ta piosenka jest prawdziwa i zajebista <3 no bo chyba każdy się zgodzi z tym co chłopcy nam tam wyśpiewują i za to ich kocham <3<3
    VIXX LR *.* mój rogacz wysłał mi audio tej piosenki, ale nie kliknęłam czekając (i nie mogąc się doczekać) na klip. TO. JEST. PERFEKCYJNE. Yaoi wali mi tam po oczach niczym najbardziej oczojebny neon i to jest po prostu cudne <3 Leo wygląda wspaniale i nie mogłam oczu od niego oderwać, momenty z Ravim robią ze mnie mokrą plame ilekroć oglądam ten teledysk. CU.DO.WNE
    Big Bang zawsze spoko, czasami dobrze trochę spuścić z tonu i pokazać się z innej strony. Wydaje mi sie, że to takie celowe wyciszenie przed burzą czyli Zutter GTOP. W twoim opisie zamiast przeczytać "spikną" przeczytałam "sikną" i jest to wina tylko i wyłącznie tych dwóch zajebistych panów, nic nie poradze xd Są zajebiści i każdy o tym wie, oni tez o tym wiedzą. Nie mam tu nic do dodania. Co do bana, to cóż... ucinają wszystko co pokazuje koreańczyków z innej strony niż ta słodka pokazywana w dramach i robią to stale.
    Hyuna - lol, nie lubie jej. Serio, nigdy jej nie lubiłam i nie wiem jaki czort (Ravi czy to ty?) mnie podkusił żebym włączyła ten teledysk. Moje zniesmaczenie Hyuną która w tym teledysku swoim tańcem zdaje się mówić: wyr**chaj mnie analnie, objęło również Ilhoona którego uwielbiam, a na którego jestem teraz zła za skur*wienie się w tym teledysku. Przykro mi z tego powodu, a czuje sie jeszcze gorzej i bardziej podle od kiedy po przesłuchaniu piosenki po raz drugi czy trzeci, tak wpadła mi w ucho, że czasami puszczam ją w kółko. Czuję się brudna. No i wolałabym gdyby zamiast wyzywającego hitu mówiącego o tym jaka to Hyuna jest zajebista czyli Roll Deep, mogli promować Run&Run które niestety jest tylko zwykłym intro trwającym jakoś półminuty, ale przy którym mam ciarki. Szkoda, wielka.
    A Secret uwielbiam, mimo, ze nie znam i nie ogladałam nigdy PLL to piosenke znam, bo lubie The Pierces :D A to było ich pierwsza którą poznałam xd

    OdpowiedzUsuń