poniedziałek, 7 września 2015

Fandom szaleje! Czy Heechul weźmie ślub ze swoim przyjacielem? [tłumaczenie bloga z livejournal]

Witajcie. Dzisiaj chciałabym zostawić Was z tłumaczeniem tekstu, który jest na tyle ciekawy i prawdopodobny, że nie mogłam go pominąć. Może się oczywiście okazać, ze są to dziwne żarty, ale ponieważ wokół Heechula narosło tych gejplotek niczym grzybów po deszczu przedstawiam taką najbardziej możliwą i popartą dowodami. Oryginał TUTAJ.

Kim Heechul z Super Junior bierze ślub ze swoim długoletnim przyjacielem, fryzjerem, który przez fanów jest określany mianem jego chłopaka, Gunhee w Los Angeles.
Może tak być.

Wszystko zaczęło się od postów Heechula i Gunhee na Instagramie, na których widać ich razem w trakcie podróży. Jak zwykle posty przepełnione są ich gejowskimi żarcikami, zwierzeniami i tylko podsycają chęć do shipowania ich.
Gunhee: Wyruszamy ✈ musieliśmy zmienić kolory włosów, ludzie będą myśleć, że jesteśmy gejami #topowygej #podróż #praca
Heechul: Szybko zmień swój kolor. To ty jesteś tym idiotą, przez którego nie mam dziewczyny
Gunhee: Skoro jestem żenujący, nie trzymaj ze mną, odpierdol się

Aktualizacja IG Heechula: Zmień kolor włosów. To denerwujące podróżować razem w ten sposób, ludzie patrzą na nas tak <emotikon zdegustowany> #przyjacielskapodróż #spojrzenieniezrozumienia

Aktualizacja IG Gunhee: Oww, powinienem umieścić armatę obok mnie #podróż #marzenie #miłość #nadzieja #przyjaźń #rodzina #problemtyjesteśproblememzostałusunięty #gumka #fotoszop
Mój oślepiający wygląd jest niczym kwiat? Moja postać jest urzekająca. Popatrz na twarze kobiet, moja jest lepsza. Mój telefon odzywa się w nocy #uups
komentarz Gunhee: Najpierw umyj twarz, potem rób zdjęcia
komentarz Gunhee: gdzie to? gdzie nie spojrzę, jest morze #sercazestóp #gunheechul
Potem Heechul zdecydował się na chat z fanami na KakaoTalk. Gunhee dołączył. Na chacie było około 20-30 fanów, kiedy Heechul opublikował zdjęcia z czasów kiedy był w wojsku, a także zdjęcia zza kulis sesji. Potem nagle ogłosił, że bierze ślub. Jedni wzięli to za żart, inni za najprawdziwszą prawdę.
Ale to jest Heechul, z nim nigdy nic nie wiadomo. Dajcie znać czy wierzycie w to czy nie.
Ogłoszenie ślubne
1. Drodzy fani, Kim Heechul zamierza wziąć ślub.
2. Ludzi ^^ wychodzę za mąż ^-^
3. Oppa idzie. Dzięki, dzieciaki

Powinienem zorganizować ten ślub jak koncert
Zaśpiewajcie Chokiwa jako piosenkę gratulacyjną
Zatańczcie Chokiwa w grupie
Wiele osób chciałoby zaśpiewać piosenkę gratulacyjną
Założę czerwony garnitur
Nawet jeżeli ktoś ma makijaż, jestem piękniejszy
_____ (imię zamazane) powiedział/a, ze zaśpiewa piosenkę gratulacyjną
Piosenka gratulacyjna będzie znacząca
"Into The New World"
Gdzieś w tym samym czasie ukazało się zdjęcie Heechula i Gunhee razem w Los Angeles wraz z przypadkową dziewczyną. Fani zauważyli z tyłu zdjęcia napis na sklepie Wedding (wesele) i ześwirowali.
Tak narodziła się plotka: Heechul i Gunhee wzięli ślub/pojechali do LA wziąć ślub. Pojawiła się także plotka, ze kupili dom w Stanach, ale szczerze, nie widzę Heechula przeprowadzającego się do LA jako, że jego angielski dobry nie jest oraz nie pokazywał żadnych chęci do opuszczenia Korei ani przemysłu rozrywkowego - czyli czegoś, o co boją się fani.

Oczywiście, na instagramach obydwu panów jest teraz masa komentarzy od neutralnych To był żart, czy naprawdę bierzecie ślub? przez rozpatrywanie heteronormatywnych zainteresować Gunhee do homofobicznej złości, że ten niewinny fanowski ship mógłby okazać się prawdą. Pojawiła się typowa dla tumblra akcja, środowiska LGBT stamtąd proszą fanów o zaniechanie przejawiania nienawiści i zachęcają do wysyłania wspierających wiadomości, aby zakryć pełne hejtu komentarze, które i tak się skończą jeśli tylko okaże się, że oni wcale nie są razem ani nie biorą ślubu.

Wciąż nie wiem, co o tym myśleć. Jeśli Heechul bierze ślub - super, jeśli bierze ślub z Gunheem - super (chociaż nie wiem czy można sobie jechać do dowolnego kraju, gdzie związki homoseksualne są legalne i wziąć ślub nie będąc jego obywatelem). Jeśli to był tylko żart, który ludzie wzięli na poważnie - lol, Heechul, pamiętaj, fani to debile i mają ograniczone poczucie humoru.
A Wy co uważacie? Śmieszny żart? Trollowanie w intencji wprowadzenia zamętu? A może po prostu księżniczka Anna wreszcie znalazła swojego księcia? [płaczę z siebie XD]

6 komentarzy:

  1. Heechul i Gunhee już są dawno po ślubie.. ja nie wiem o co w ogóle się rozchodzi :/

    OdpowiedzUsuń
  2. "chociaż nie wiem czy można sobie jechać do dowolnego kraju, gdzie związki homoseksualne są legalne i wziąć ślub nie będąc jego obywatelem"
    Kiedyś czytałam, że jakieś Polki specjalnie poleciały do Ameryki, aby wziąć ślub, więc wydaje mi się, że jest to możliwe.
    A co do sprawy - sytuacja jest bardzo zabawna, ale jeśli to prawda, to bardzo się cieszę. Mają moje pełne poparcie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, że można wziąć ślub w innym kraju, ale tu chodzi raczej o to, że gdyby oni wzięli ślub w USA to i tak w Korei byłby on nieważny. A gdyby w przyszłości zalegalizowali w Korei małżeństwa jednopłciowe, to musieliby "odnawiać przysięgę".

      Usuń
  3. Szczerze? xd wszystko mi jedno jeśli o to chodzi xd jeśli to żart - to spoko, uśmiałam się xd jeśli prawda - życze im szczęścia, a pośmiać i tak się pośmiałam z tych wpisów xd

    OdpowiedzUsuń
  4. JA I MOJA DZIEWCZYNA TO PRZEWIDZIALYSMY XDD jezu bardzo shippuje

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba nigdy nie zrozumiem, dlaczego ludzie mają problemy ze związkami homoseksualnymi.. Tak czy siak, post bardzo fajny ;)

    OdpowiedzUsuń