wtorek, 12 maja 2015

Muzyczny Kącik [7]


SNSD - Catch Me If You Can!
Girls' Generation powracają w ósemkę! Piosenka przy pierwszym przesłuchaniu tą hitową być się nie wydaje, ale po kilku kolejnych nieźle wpada w ucho. Dużo słabsza od takich majstersztyków jak Gee Gee czy I Got A Boy.


BoA ft. Gaeko - Who Are You!
Nowy utwór solistki z SM jest całkiem przyjemny. Klip w fajny sposób pokazuje randkowe perypetie pewnej dziewczyny. Możemy tu także zobaczyć znajomą twarz :)


Adam Lambert - Ghost Town!
NO NAREEEEESZCIE krzyknęło moje serce, gdy 21-ego kwietnia ukazał się teledysk Adama. Po Trespassing z 2012 roku nastała seria koncertów z Queen i wielka solowa cisza (trochę jak u Big Bang, o czym niżej). Teraz jednak już wiemy, że album The Original High ukaże się początkiem czerwca, a Ghost Town już hula w radiach. Zarówno video jak i sam utwór przypominają mi czasy kiedy dopiero zaczynałam przygodę z muzyką Adama i są niesamowitą odskocznią o imidżu z poprzedniej płyty! Brawo :D


Miyavi - The Others!
Miyavi nieźle się uspokoił. Przeskok pomiędzy jego starszymi klipami, a teraźniejszością jest ogromny. Na szczęście, wcale nie oznacza to muzycznego spadku, bo jego gitarowe wyczyny wciąż są bardzo przyjemne dla uszu.


Baekhyun - Beautiful!
Piosenka przewodnia z webdramy EXO Next Door, w której całkiem zwyczajna fanka EXO zostaje nagle ich sąsiadką oraz sprzątaczką.W zamyśle ma ją łączyć wątek miłosny z Chanyeolem, ale chyba już każdy obstawia raczej miłość między Sehunem a jej bratem.


SUS4 - Shake It!
Powitajcie Sahnę, Henę i Jimin! Dziewczyny na koreańską scenę muzyczną wdarły się tym oto skocznym kawałkiem, który gwarantuje im wysokie miejsce na playliście każdej imprezy. Co więcej, zaraz po debiucie panny uderzyły w...Polskę przesyłając pozdrowienia k-popowcom z naszego kraju i prosząc o wsparcie! (filmik TUTAJ) Są bardzo sympatyczne i kontaktowe - każda z nich ma konto na Facebooku oraz Instagramie i w wolnym czasie odpisuje fanom.


Bastarz - Conduct Zero!
To jest....miażdżące! I nie piszę tego tylko z powodu, że wciąż jestem zachwycona cudownym koncertem całej siódemki nad Wisłą (wrażenia TUTAJ). Po prostu Bloki zawsze wymyślą coś kontrowersyjnego i jajcarskiego. Takie jest też Zero For Conduct od Bastarz, podgrupy, w której skład wchodzą P.O, U-Kwon i B.Bomb. A jak szoczek, to i afera. Oczywiście nie obyło się bez jadu netizenów, którzy przyczepili się pań w kimonach jako obrazy dla kultury japońskiej, kiedy fani z Kraju Kwitnącej Wiśni...w ogóle nie widzieli w tym problemu!
K-netz, mam pokój do sprzątania! Jak się Wam nudzi, to zapraszam ;)


Miss A - Only You!
Ta piosenka mnie zaskakuje...zwrotki są typowe dla sexy konceptu, a refren to sama słodycz! To chyba jedno z najlepszych połączeń tych dwóch zamysłów w jedno. Niestety, nawet tak fajny comeback nie może się obyć bez skandalu, gdyż netizeni donoszą, że dziewczyny odpychają od siebie Suzy i na pewno ją piętnują. Zastanawiam się, kiedy im się skończy czas na wymyślanie tych wszystkich idiotyzmów?


Laboum - Sugar Sugar!
O rany, ale ja to uwielbiam! Nowy hit od Laboum przywodzi mi na myśl piosenki z musicali oraz minionych lat. Jest tu trochę retro i lat 60., które szalenie porywają mnie, gdy zostaną wplecione w nowoczesną muzykę! W dodatku te ich piżamki są tak urocze, że brak mi słów. ♥



BESTie - Excuse Me!
Od pewnego czasu coraz śmielej przyglądam się temu zespołowi, choć nie najlepiej wspominam ich debiut. Excuse Me to jeszcze jeden dowód na to, że dziewczyny zasługują na swoją nazwę! Zaserwujcie sobie ten teledysk, bo naprawdę warto. Takie okularki przydałyby się sziperkom na każdym koncercie!


Shinhwa - Sniper!
Shinhwa atakują nas gwiżdżącym kawałkiem, który jest całkiem w ich stylu. Panowie po tylu latach w biznesie doskonale wiedzą co się sprzeda, a i o wiele lepiej patrzeć na nich niż na te kilkunastoletnie dzieciaczki śpiewające o wielkiej miłości. Hwaiting!



EXO - Call Me Baby!
[chińska wersja]
[koreańska wersja]
Jeden z najbardziej poszkodowanych zespołów ostatnich miesięcy wreszcie robi comeback! Po dziwnych i niepokojących pathcodach (interpretacja TUTAJ) zostaje wydanych 20 wersji albumu EXODUS, a Call Me Baby zaczyna powoli męczyć wszystkie osoby Exolami niebędące. Chodzą słuchy, że szykuje się reedycja, podobno chłopaki nagrywają już nowy klip. Szykują się też zmiany w składzie - Tao wyjechał na studia i leczenie do LA, a SM właśnie zaprzestało produkcji jego wersji najnowszej płyty (więcej o tej sytuacji TUTAJ). Jeśli o mnie chodzi, z nowego albumu polecam posłuchać Exodus i El Dorado! Naprawdę fajne kawałki ;)



Big Bang - Bae Bae & Loser!
*
I WON'T KEEP CALM, COUSE THE KINGS ARE BACK! chciałoby się krzyknąć! Tak, po prawie trzech latach na scenę powraca Big Bang w pełnym składzie! Szok i niedowierzanie! VIPy zacierają rączki słysząc, że promocja nowych piosenek będzie trwała w najbliższym czasie co miesiąc. Hurra! Zamiast jednak z radością czekać na nowe MV, bogu ducha winni fani i Bangi muszą odpierać ataki netizenów! Co takiego się dzieje?
Współczuje VIPom, tyle lat czekania na takie gówno.
Big Bang, stare dziady, rozpadnijcie się wreszcie.
Mam dość tego wynoszenia ich na piedestał.
Tym razem nie popisał się fandom międzynarodowy, a nowe klipy gnoją nawet Polacy kompletnie niezainteresowani ich twórczością! Fani zwyczajnie się cieszą słuchając tych piosenek, a innym jakby to przeszkadzało. Sama się zastanawiam....czego wy nam do diaska współczujecie?
Wystarczająco dramowo? No co Wy. JYP szykuje comebacki 2PM i GOT7, ale panowie za nie odpowiedzialni drżą ze strachu przed potęgą Big Bang. Najwyraźniej boją się, że ich MV zostaną na wieki zapomniane z powodu pięciu wydurniających się idiotów i ich comiesięcznego powrotu. Dlatego odmawiają JYP i składają broń chowając pomysły w teczkę. Będą pozwy, pozwy się posypią!


BTS - I Need You!
BTS także wracają w złym czasie, gdyż mimo genialnej piosenki, są szykanowani. Wygrywają w muzycznych programach z Big Bang - fani nie widzą problemu, artyści nie widzą problemu, k-netz: USTAWIONE! Ganianie ze sztucznymi ogniami? Toć to było u Waszych starszych kolegów po fachu, u NU'EST! Co z tego, że przed chłopakami z Pledis bawiły się tak już Spica, Kara i 2NE1?
Błagam, ogarnijcie się! Mój pokój wciąż czeka, aż przyjdziecie posprzątać.

6 komentarzy:

  1. pomimo że jestem w kpopie prawie dwa lata wcześniej nie słyszałam raczej nic o tych netizensach (czy jakoś tak) i w zasadzie nawet nie wiem kto to jest więc na sam początek proszę cię abyś mi wytłumaczyła kto to jest...bardzo proszę

    Block B, Big Bang, EXO, BTS, LABOUM, Shinhwa no i oczywiście Lambert...ich comebacki bardzo przypadły mi do gustu podobnie jak tobie :DDD

    Za jedno muszę ci podziękować otóż w ogóle nic nie wiedziałam o comebacku MIYAVIEGO a piosenka bardzo mi się podoba ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Netizens to z angielskiego po prostu internauci. Przyjęło się, że mówimy tak na Koreańczyków, którzy szaleją na np. Naverze z nudów chyba i wymyślają skandale, które są tak naprawdę z duszy wzięte. Po prostu takie kozaki w necie mający za dużo wolnego czasu.
      Cieszę się, że dzięki mnie mogłaś posłuchać nowej piosenki Meeva. Pozdrawiam ;)

      Usuń
  2. Więc tak co do SNSD za pierwszym przesłuchaniem było u mnie takie coo to jest? Za drugim już nawet dodałam do playlisty. A jak coś dodaję do playlisty to musi się naaprawdę podobać :D
    BoA <3 od pierwszego przesłuchania
    Adam jak zwykle trzyma poziom.
    Reakcja na comeback Miyaviego – to on żyje? Ale utwór fajny i po przesłuchaniu około 1,5 minuty poleciał do playlisty.
    Baekhyun po pierwszych nutach wylądował w wiadomym miejscu :D <3
    A Exo Next Door oglądam i wyczekuję aż pewna osoba znów się pojawi :) A relacja między Sehunem i bratem bohaterki jest świetna.
    Sus4 hmm momentami mi się nie podoba ale to chwilowe jest. Piosenka fajna.
    Bastarz to inna historia bo powiedzmy szczerze szokują i są świetni ale mi MV do gustu nie za bardzo przypadają. Bez obrazy :)
    Miss A ma coś w sobie serio :) A połączenie słodyczy i sexy konceptu to majstersztyk :D
    Laboum jest od jakiegoś czasu na playliście, piosenka świetna :) A retro cóż odzywa się we mnie potwór zwany zboczenie zawodowe.
    BESTie przyznam ma fajne piosenki jedną z nich mam najbardziej ulubioną i ją maltretuję – Thank u very much. A Excuse Me wpada w ucho :) Okularkii świetne :D
    Shinhwa to jeszcze działają? - i po tym MV uświadomiłam sobie, że jestem w lesie z nowościami ;(
    A piosenka super – rytm jest, koncept ciekawy, choreografia też. Nic więcej nie mam do powiedzenia.
    EXO zachwyt nad Call me baby! (obiema wersjami) nasila się z każdym przesłuchaniem. A MV (y) jestem na TAK przechodzą dalej ;) Choreografia bo na to zwracam uwagę najpierw i rytm ekstra. Jak będę miała chwilę nauczę się układu :D
    A cały album mam nie tylko na playliście w komputerze ale i nawet w dwóch wersjach na telefonie (chodząc po mieście podśpiewuję sobie i czasem potańczę :D Taki to zaszczyt kopnął chłopaków. A co do innych piosenek uwielbiam Exodus i Hurt no i Playboy (już nigdy marka perfum nie będzie taka sama).
    Big Bang zajebisty prezent zrobili mi (nie chwaląc się) na urodziny :) Co do Loser pokochałam i dodałam do playlisty. Misiu nie leż tak na ziemi bo wilka złapiesz. A Bae Bae jeszcze trawię. Muzyka ok ale MV strawić nie mogę a chciałabym bo są szaleni. Chce się żec nie wiem co bierzecie ale bierzcie połowę lub dilera zmieńcie.
    Taa no i kolej na BTS łezki mi się w oczach zakręciły zwłaszcza po rozszerzonej wersji MV I need you. Pobili mi bezczelnie aniołka. Album spokojny w większości ale chcę go mieć – to najważniejsze :D
    Co do wygranych duma zarówno z EXO jak i BTS <3 oby tak dalej. Plagiaty ludzie to jest nieuniknione obecnie bo wszędzie można znaleźć podobne motywy tak jak to w Nuest i sztucznymi ogniami. Proszę was bardzo sztuczne ognie też były w którymś MV got7.
    Wszystkim zespołom życzę powodzenia i żeby olali głupich fanów szukających wiecznie dziury w całym. Bo osiwieją przez nich. A tego nie chcemy :)
    Netizens szkoda waszych i moich nerwów. Rada olewać takie coś co jest mocne tylko przez internet.
    Pozdrawiam wszystkich i przesyłam pozytywną energię
    Ezja

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko, o czym zostało napisane, uwielbiam :) Łącznie z Glambertem ^^ Odcięłam się już dawno od amerykańskiej muzyki na rzecz k-popu ( czasem posłucham też czegoś japońskiego), natomiast Adama nadal słucham i uważam, że 'Ghost town' jest świetne. Tez czekałam na jego powrót, jak na Bangów, haha XD

    OdpowiedzUsuń
  4. BTS mnie zaskoczyli ogromnie! Jestem zakochana w tej piosence po prostu, jest przecudowna <3 Słucham jej na okrągło xd Nigdy nie zwracałam uwagi na tych eee... ludzi, których nazwa kojarzy mi się z nazistami. Nienawidzę takich osób, są żałosne i takie już pozostaną. Tak naprawdę nie mają o niczym pojęcia, nie wiedzą o czym mówią, a obrażają tylko po to by obrażać. Takie hobby, co zrobić? Jestem strasznie zadowolona z tegorocznych comebacków, Miss A pokazały klase <3 piosenka jest świetna. EXO również wróciło w wielkim stylu i cóż, widać różnice między piosenkami z debiutu, a tymi aktualnymi. Chłopcy naprawdę pokazują pazurki. Big Bang. O mój boże jak ja się cieszyłam jak się okazało, że mają comeback <3 Byłam święcie przekonana, że panowie się rozpadli i prawie każdy zajął się karierą solową, a tu niespodzianka! Cudowna <3 Obie piosenki są świetne <3
    A co do EXO Next Door - próbowałam to oglądać, ale ta bohaterka... Jezu drogi... ile dram obejrzałam, to tak irytującej bohaterki jeszcze nie spotkałam, także nadal się przygotowuje psychicznie by dać jej drugą szanse. I pewnie gdy się już skończy, obejrzę całość ze względu na samego Sehuna. Słyszałam, że jest tam po prostu genialny xd
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To raczej "wątek miłosny" z nim jest dużo bardziej przekonujący xd również pozdrawiam

      Usuń