czwartek, 28 maja 2015

"EXO Next Door" - zakończenie.

Dziś zakończyła się emisja webdramy EXO Next Door. Zanim zacznę pisać posty takie jak dawniej chciałam zapytać, czy Wam się podobało? Czy chcielibyście zobaczyć kontynuację?
Osobiście bardzo na nią liczę, bo drama okazała się niezłym sukcesem plus zakończyła się tak, że jeszcze wiele można tam rozwinąć.

Poza tym, twórcom lekko spod kontroli wymknęła się fabuła, na co dowodem jest uwielbiany pairing Gwanghun.
Sehun i Gwangsoo, brat Yeonhee swoją uroczą relacją podbili i moje serce.
Skromnie liczę więc na kontynuację tego wątku.
A Hunnie już o przeznaczeniu myśli haha :D
Dodatkowo piękno tej relacji podkreśla pożegnanie w ostatnim odcinku.
Z mojej strony to tyle, czekam na Wasze opinie dotyczące tego miniserialu, a także oczekiwań co do możliwego sezonu 2.

Fanfik dotyczący tego tematu jaki popełniłam przed emisją 15-ego odcinka możecie przeczytać TUTAJ.

8 komentarzy:

  1. Jak dla mnie beznadzieja

    OdpowiedzUsuń
  2. powinni zrobic kolejny sezon ale jako glowna pare dac sehuna i gwangsoo :D haha a jako ze aktor grajacy gwangsoo mial juz przyjemnosc grania w filmie o tematyce yaoi("one night only" jesli dobrze pamietam) to nie mam watpliwosci ze by sobie poradzil ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z miłą chęcią obejrzałabym kontynuację, ponieważ pozostaje bardzo dużo pytań, nierozwiniętych wątków a drama pozostawia taki lekki niedosyt :D
    W tym roku bym sie kontynuacji na pewno nie spodziewała. Dodatkowo jeszcze sprawa z Tao :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak, zgadzam się z komentarzem wyżej xd Sehunnie też by sobie poradził xd Dramy jeszcze nie dokończyłam, zostały mi chyba 3 odcinki do końca, a oglądam ją tylko ze względu na chłopaków i by patrzeć jak radzą sobie w roli aktorów. Szczególnie patrze na Sehuna, ciesząc się właśnie z jego przyjaźni i relacji z Gwangsoo oraz tej sceny z Baekiem, i zupełnie ignoruje główną bohaterkę. Serio, jak dramy kocham jeszcze nigdy żadna bohaterka nie działała mi tak na nerwy jak YeonHee. Oj Sehunnie, zawsze wiedziałam, że wolisz facetów <3 Sama zadaje sobie pytanie jakim cudem sparowałam cię z dziewczyną xd Lece czytać fika <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie bardziej zastanawia czemu Tao jest na czarno biało na końcu. Szczególnie że reszta była na kolorowo. Chyba już wtedy wiedzieli, że Tao odejdzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taką drobną rzecz można zmienić w każdej chwili, ponadto możemy być chyba lepszej myśli. Została wznowiona produkcja EXODUS w wersji Tao, a SM wydało oświadczenie, z którego wynika, że może jeszcze wrócić do zespołu.

      Usuń
  6. Mnie osobiście średnio się podobało, raczej taka typowa drama, nooo tylko, że z EXO - huhu wyjawiłam sekret całej magii dramy xD Ale serio fabuła jakoś nie powala, bo jest taka prosta, że 17 letnia fanka mogłaby spokojnie napisać fanfika o bardzo podobnej fabule i nie wcale to nie byłam ja... Mogłabym pozwać SM XD

    Szczerze to liczyłam, że może zrobią coś o przyjaźni w Exo z jakimś wzruszającym wątkiem, a jakieś takie poboczne paringi między nimi to byłoby mistrzostwo - ja tak tylko sobie marze, bo mogę.

    OdpowiedzUsuń