wtorek, 6 maja 2014

Ważne dzisiaj! Part 50

Cześć, Kochani! Po dłuższej przerwie, zapraszam Was serdecznie na pięćdziesiąty już post z serii Ważne dzisiaj!.

Nowe MV!
Z powodu ciągnącej się żałoby w Kraju Porannej Świeżości, czołowe zespoły musiały odpuścić i ukazują się utwory jedynie tych mniej znanych. Dlatego dzisiaj, jedna MV będzie koreańska, a druga z Ameryki.
Obczajcie tego gościa, bo brzmi super. A rapuje u niego sam Ravi z VIXX :D

Porusza nie tylko jej głos, ale i klip. Co ciekawego zobaczycie odpalając teledysk ZZ Ward? Jeśli jesteście fanami Pretty Little Liars, po prostu włączcie i delektujcie się pięknie podaną historią miłosną Arii i Ezry. Dla mnie cudo <3

Baekhyun w musicalu!
Pisałam już kiedyś, że młodziutki piosenkarz zagra główną rolę w musicalu Singin' in the rain. Już teraz możecie zobaczyć plakat :)

Solo debiut!
Tym razem zaliczy go nie kto inny jak Hyosung z Secret! Koncept tego przedsięwzięcia ma w sobie jedno słowo: sexy. TS Entertainment (wytwórnia Secret!) ogłosiło, że zostały już ukończone prace nad photobookiem i muzyką. Teraz nie pozostaje nam nic innego, jak tylko czekać do 12 maja i wpatrywać się w zdjęcia teaserowe :)

WTF?!
Czasami tylko to ciśnie mi się na usta, kiedy przeglądam różne strony i widzę naprawdę dziwaczne zdjęcia. Dotyczą one, a jakżeby inaczej, naszych Idoli.

Punkt 1. Bezpieczeństwo to podstawa. W każdej dziedzinie życia. Wiedzą o tym także członkowie Big Bang i proponują swoim fanom...bezpieczny seks. Nie, nie, nie...nie tak miało być XD Nie mam pojęcia, kto jest autorem tych jakże pokręconych opakowań na prezerwatywy, ale to na pewno nie jest sprawka YG Entertainment :P

Punkt 2. Kris powiedział niedawno w wywiadzie, że swoją dziewczynę zabrałby do....galaktyki. Bardziej słowni wierzą, że chodzi o loty kosmiczne, inni myślą o żartach, a osoby mojego pokroju twierdzą, że przyda mu się przy tym gadżet z punktu pierwszego. Cóż, nie wiadomo jak to stwierdzenie rozważyć, jednak wiadomo na pewno, że moda lidera z tej planety nie jest. A zresztą, czego tu się spodziewać po ekipie nie-z-tej-ziemi XD

Punkt 3. Miłość jest trudna i bolesna, zwłaszcza w niektórych przypadkach. Autor tego pairingu proponuje nam dosyć oryginalne i na swój sposób wzruszające shipowanie. A tam, chrzanić... to jest serio dziwaczny pomysł. A Wy co sądzicie? 8D

I tym oto pozytywnym akcentem, kończę dzisiejszy post. Pozdrawiam Was wszystkich i zapraszam do komentowania! :D

2 komentarze:

  1. Te 2 MV to obczaję.Posłucham sb.

    Baekhyun ,no no.Ale też Sunny z SNSD zagra.Dla mnie ciekawe.Chciałabym zobaczyć,jak to dalej się rozwinie.Niech chłopak zdobywa doświadczenie.A to ważne.

    Hyosung ja jej życzę udanego debiutu.Czekam z niecierpliwością.XD

    Co do spodni Krisa to mnie to zbytnio nie zaskoczyło.Obciął jedną nogawkę i tyle. O czym tu gadać.Jak chciał tak zrobił.

    Żałosny pomysł z tymi prezerwatywami.Dajcie spokój.Co to ma być.ja podziękuję.
    Madzia.

    OdpowiedzUsuń
  2. solo debiut Hyosung? I to w dodatku w pierwszy dzień mojej zielonej szkoły? Wow, tyle TS'owych fanpejdży lajkniętych, a ja dopiero teraz się o tym dowiaduję *-*.

    OdpowiedzUsuń