poniedziałek, 26 maja 2014

Ogłoszenie + MV!

Witajcie. Ostatnio jest tak strasznie upalnie, że nawet oddychać mi się nie chce, a co dopiero chodzić na uczelnię. Zwłaszcza w świetle bieżących wydarzeń. Dlatego dzisiaj będzie typowo muzyczny pościk z ciekawymi kawałkami i jednym jedynym ogłoszeniem.

EXO w 11...
To już oficjalne. Na konferencji prasowej przed ostatnim z koncertów w Seulu w ramach trasy The Lost Planet zostało ogłoszone, że chłopaki będą kontynuować aktywność w 11, a do zespołu nie dołączy nowy członek. (więcej o całej sprawie TUTAJ)
Co tymczasem będzie z Yifanem? Chodzą plotki, że przebywa w szpitalu chociaż potwierdzonego info brak. Możemy tylko trzymać kciuki za całą dwunastkę, żeby im się udało, żeby byli szczęśliwi. Mam także nadzieję, że Yifan nie zostawi sceny, bo tak smutno tu jakoś bez niego.

Nowości!
Jeśli jeszcze nie słyszeliście, to dobra okazja, żeby zobaczyć co ostatnio w K-Popowej trawie piszczy!
Hyosung jest taka piękna i seksowna. Na początku mojej przygody z K-Popem bardzo przypominała mi Hyorin ze względu na kobiecą sylwetkę, karnację i nietypową barwę głosu. Teraz jeszcze bardziej niż kiedykolwiek udowodniła, że jest niesamowicie seksowna. A piosenka wpada w uszko :3
Orange Caramel wydały kolejną bardzo w swoim stylu, bardzo wakacyjną i bardzo radosną piosenkę. Abing abing to jednak nie tylko ukłon w stronę upałów, ale także reklama rewelacyjnych lodów Baskin' Robbins, które w przeszłości reklamowali m.in. Big Bang!
Reklama Bangów!

Oto niebezpiecznie uzależniająca świeżynka od Kiroy Company! Powitajcie BTL, czyli Beyond The Limit!
Co sądzicie o chłopakach? Ja uważam, że świetnie zaczęli i niecierpliwie czekam na więcej!
Kolejny debiucik na naszej liście to przeurocza i prześwietna Megan Lee z bardzo pozytywną piosenką 8dayz, w której pomaga jej nie kto inny jak sam Yong Junhyung z B2ST. Utwór jest genialny i sielankowy, osobiście od razu mam przed oczami Kang Seungyoona. Wyobrażacie sobie ich duet? :D
Nowy klip 2NE1 ma tyle samo zwolenników co osób uważających, ze jego jedyną zaletą jest to, ze się kończy...Cóż, MV do dziwnych zdecydowanie należy, dziewczyny wyglądają prześlicznie, a piosenka jest bardzo dobra.
Na koniec nowość od Infinite! Last Romeo to piosenka bardzo odpowiadająca stylowi bandu, z durnym, typowym dla produkcji SM tytułem, jak twierdzą niektórzy. Trzeba jednak przyznać, że przyjemnie się na to patrzy i miło się słucha. Oby więcej takich kawałków!

Jakie są Wasze ulubione klipy z powyższej listy? ^^

1 komentarz:

  1. Abing Abing, genialna piosenka, wgl mam ostatnio jazdę na Orange Caramel .... mrok ;;; XD


    / Seshi

    OdpowiedzUsuń